niedziela, 7 kwietnia 2013

Rozdział I

-Tato! Tato! Popatrz co mam! - usłyszałam jak moja młodsza siostra krzyczy, wesoło biegając po domu.
-No co tu masz? Co to jest? - odezwał się ze zdziwieniem tata.
- To mój przyjaciel kucyk!
Super. Znowu to samo. Jest niedziela rano, a ja nawet nie mogę się przez nią wyspać.
Postanowiłam wstać z łózka  i pójść do łazienki, ponieważ i tak już bym nie posapała.
Na śniadanie zjedliśmy jajecznice. Moja mama na 11.00 szła do pracy, wiec tata pewnie zostanie z nami w domu.
      ***
Wczoraj- w sobotę byłam na drzwiach otwartych w mojej szkole i oprowadzałam po niej ludzi, a potem, musiałam iść na rynek , ponieważ moja mama poprosiła mnie o kupno mleka w proszku do ciasta. Pogoda była wyśmienita, ubrałam czarne jeansy, biało-czerwone conversy we wzorki, bluzkę z krótkim rękawem i punkowa, jeansową kurtkę z H&M 'u. Do czarnej torebki z okrągłymi nitami wrzuciłam portfel i butelkę wody niegazowanej .
Po powrocie siedziałam przed telewizorem z mamą i siostra, a potem parę godzin na skype rozmawiając z koleżanką - grałyśmy na naszym serwerze w minecrafcie . Rzadko kiedy gram w gry na laptopie, ale nawet lubię minecrafta .
Teraz więc, muszę się pouczyć i zrobić zadanie domowe z polskiego.
                                                                                 ***
-Taka piękna pogoda, a ja siedzę w domu- rozmarzyłam się- Może by tak gdzieś, wyjść, lub uciec, albo..
- Hahaha WYGRALAM! - usłyszałam krzyk mojej siostry.
-Zapraszamy do nowej rundy! Czas start! - powiedział męski glos w telewizorze.
Mój tata i siostra grali teraz w ''Start the Party 2'' na Play Station 3 w salonie .
-No chyba teraz ja wygrałem! - powiedział tata. - Bardzo dobrze, teraz przegrasz!
-Ejj tato! -zachichotała Antosia - Do góry strzelać , strzelać w tatę, w tatę!
Jak oni potrafili się tak dobrze bawić w takiej beznadziejnej grze?
Poczułam lekkie ukucie w sercu, czułam się tak jak bym była zupełnie gdzie indziej, w zupełnie innym świecie, niż oni- w świecie smutków i przykrości.

Proszę oceńcie w komentarzach pierwszy rozdział! Mam nadzieje , że wam się spodobał! ;D
xoxo, A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejtuj do woli i tak to usunę . ;D
A za wszystkie miłe komentarze dziękuje !
Let's hejt!