piątek, 17 maja 2013

Apologize ...

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z ... dwoma rzeczami , + na dodatek 2 'BONUSIKI' xD .
1.  Bardzo , ale to BARDZO  Was przepraszam za to , że nie napisałam żadnych postów w zeszłym tygodniu :( To jest długa historia, i nie chcę Was zanudzać , bo pewnie rozpisała bym się cholera.. więc .. NIE . Ale na serio jestem Wam winna to : PRZEPRASZAM , więc : I'm so so so SORRY .. ♥
 Postaram się Wam jakoś wynagrodzić ten tygodniowy brak postów, właśnie tym postem ! :)
2. Przechodzimy teraz to bardziej milsze części tego postu, czym jest : KONKURSIK! ( i te fanfary w tle *-* )
Konkurs jest bardzo fajnym konkursem, i można w nim wygrać dowolną parę butów ( wybierając między innymi z firm : New Balance, Vans czy np. Nike - głownie Air Max ) . Podaje linka do postu na blogu pewnej dziewczyny która o tym napisała :
http://deynn.blogspot.com/2013/05/run-colors-piwna-shop-giveaway.html , także ZAPRASZAM ! Myśle, że jest to dobry sposób na nowiutkie butki, które są całkiem , całkiem FAJNEEE! :D

 <><><><><><><><><><><><>BONUSY DNIA DZISIEJSZEGO<><><><><><><><><>
 
1.Jak zwykle zresztą jednym z tzw. 'bonusików ' będzie 'NUTKA DNIA' :
Tym razem daję Ingrid Michaelson ( chyba tak się pisze) - Be OK . :)
2. Drugim bonusem jest video , które  nie dawno znalazłam w necie, niestety jest po ang. ale mam nadzieję że obejrzycie i zrozumiecie ..

 
 
To wszystko na dzisiaj . Jak by co ten filmik nie jest do tematu postu i tak dalej , po prostu stwierdziłam że warto go obejrzeć ... ;x
 
xoxoxo, A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejtuj do woli i tak to usunę . ;D
A za wszystkie miłe komentarze dziękuje !
Let's hejt!