wtorek, 4 czerwca 2013

Studying, studying, studying..

Witajcie , dzisiaj przychodzę do Was z króciutkim postem o tym co robię w tym momencie, więc .. W tym momencie uczę się . 'TAGGG' ..  Niestety :( Jutro mam kartkówkę z historii, więc musze się trochę pouczyć .
Od dłuższego czasu zastanawiam się na założeniem kanału na 'Yt' , żeby nagrywać dla Was! A co się z tym wiąże? Pokazanie mojej twarzy! Hm..Nie wiem czy światło dzienne chciało by ujrzeć takiego trolla jak ja , ale no cóż .. Podjęłam decyzję! Mianowicie : ZOBACZYCIE MOJĄ TWARZ.. dym dym dym dym .. Postanowiłam, że walnę se kilka fotek z webcamtoy i je wstawię więc .. Prosze.. :
                                                    to akurat mojej notatki.. hehe.. ;D


                    Takie tam .. Nieudane zdjęcie, ale może być ( tak miałam krótkie spodenki xd )
 
 
I ja znowu JA . Z Moją 'ukochaną' książko od historii..
 
To wszystko FOR TODAY ..
xoxo, A. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejtuj do woli i tak to usunę . ;D
A za wszystkie miłe komentarze dziękuje !
Let's hejt!